fredag 12 oktober 2007

Ester


Mitt första verk utan support.

8 kommentarer:

Pihlina sa...

Men titta vilken kanonfin!!!

Jeez sa...

Jag vet ;-)

Man måste ju testa sina blomster lite...

Carina W sa...

Haha! Åh, vad härlig du är människa! Men du scrappar inte, eller hur var det nu? ;)

Jeez sa...

Typiskt, när man är stressad säger man fel. Jag menar förstås: "man måste ju INTE testa sina blomster (som man naturligtvis INTE har) :-D

Ms Garbo sa...

Du menar att DU SCRAPPAT HEMMA, ENSAM??

(Gömmer du kvitton också? ;) )

Jeez sa...

"Hej, jag heter Jenny och jag har börjat scrappa"

Pihlina sa...

Jag minns TYDLIGT någon som sa att det där ensamscrappande definitivt inte var något för henne... utan att hon bara skulle scrappa i grupp. Jo tjena!

Jeez sa...

ojojoj, det hörs dåligt här...
*muttrar över bristen på bruna bokstäver när man behöver det och en massa andra grejjer jag behöver till det jag (inte) gör nu*